Erwin Oskam

Strategy Director bij WADM

Over mij

Op Zuid geboren. Opgegroeid in de schaduw van De Kuip. Het heeft van Erwin nooit een voetbalfan gemaakt. Zijn creatieve brein bedacht liever zijn eigen spel en zijn eigen regels. Het bracht hem zijn eigen zelfstandigheid. Hij flairde, schwungde en enfant terriblede zich dwars door zijn HEAO, zijn stages en zijn dienstplicht heen. Om vervolgens ein-de-lijk uit te komen bij zijn roeping: de alom aanwezige middelmatigheid en oppervlakkigheid in marketing te lijf gaan (B2B in het bijzonder). Vanuit zijn overtuiging – dat alles wat je doet intens, trots en doordacht moet zijn – maakt hij dit tot zijn dagtaak. Brengt verdiepingsslagen aan. Voegt strategische finesse toe. Legt bij opdrachtgevers de vinger op de zere plek. Denkt twee of drie stappen vooruit. Omdat merken het onderste uit de kast moeten trekken om onderscheidend te zijn. Omdat het niet komt aanwaaien. Omdat je niet zomaar – poefff – een sterk merk wordt. ‘WADM gaat vér, voordat we zelf tevreden zijn. En dat vragen we ook van onze klanten.’